slider

OOTD: boyfriend jeans

4/11/2014

trench coat & jeans + heels.

Najlepszy płaszcz na wiosnę? Zdecydowanie trencz w beżowym kolorze. Dlaczego akurat ten model? Odpowiedź jest prosta. Jest klasyczny, świetnie dopasowuje się do sylwetki każdej kobiety ( a nawet mężczyzny) i  jest ponadczasowy.
 Na pewno każdy z Was kojarzy film, powstały w latach pięćdziesiątych, "Śniadanie u Tiffany'ego". Scena dwóch kochanków, całujących się w deszczu, zachwyciła cały świat. Pocałunek 
Audrey Hepburn i George'a Pepparda, znajduje się w czołówce najlepszych pocałunków kina. I mimo, że mamy już rok 2014 rok, a producenci filmowi nie szczędzą nam od nowych filmów, to  romantyczny uścisk zakochanych ze Śniadania u Tiffany'ego  nadal fascynuje i należy do kultowych. 
Dlaczego o tym piszemy?  Albowiem właśnie dzięki tej produkcji, trencz zyskał na popularności.
Najistotniejsza scena w filmie, pokazuje kochanków, ubranych w właśnie w trencz. Cały świąt oszalał na punkcie prochowca, który obecnie należy do  ponadczasowej listy must have  wielu kobiet i mężczyzn na całym świecie.

 










top secret trench coat | calvin klein jeans | atmosphere bag |  stradivarius t-shirt | centro heels | Signora accessories necklace

pictures by Ivano Carditello

52 komentarze:

  1. Kurde a ja tego nie oglądałam...a płaszczyk świetny, choć u mnie jasny by nie przetrwał

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Taki płaszcz sama szukam od długiego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, szpileczki sa cudne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie to wygląda ! I uwielbiam tak podwinięte spodnie ! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten płaszczyk, wyglądasz w nim pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą- zdecydowanie trench! :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, elegancki i klasyczny. Ja również stawiam na Trench wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w swoim trenczu, jeszcze lepiej, że dobrałaś do niego właśnie takie buty :)
    ja już wiele razy pisałam, że jasny kolor płaszcza to nie zabawa dla mnie - brudzę jasne rzeczy w tempie ekspresowym i po dwóch tygodniach noszenia nigdy bym go nie doprała :( zapewne wylądowałyby na nim soki, sałatki, szminki i inne niespieralne mazidła. Tak, mam takie "szczęście" :(

    a "Śniadania..." nigdy nie widziałam - czytałam za to książkę i byłam swego czasu pod jej ogromnym urokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny set, klasyka, Brakuje mi takich spodni w szafie, czas to zmienić. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. tego typu plaszcze sa genialne :) sama chcialabym jeden, ale uwazam, ze wygladam w nich nie za dobrze ;(
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! jestem pod wrażeniem - świetne zdjęcia i stylizacja!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trencze faktycznie chyba są nieśmiertelne :) Piękne zestawienie, wyglądasz idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk <3

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie trencz to absolutnie obowiązkowa rzecz w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :)
    Wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny płaszczyk i spodenki <3 Ślicznie wyglądasz kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie czegoś takiego poszukuję! :)
    Super blog, będę tutaj wpadać częściej.
    Pozdrawiam,
    kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny płaszczyk ma bardzo ładny kolor i do tego fajnie pasują te buty,a "Śniadanie u Tiffany'ego" to mój ulubiony film <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna Stylizacja! Świetne zdjęcia,Rewelacyjnie wyglądasz! *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny klasyk :))) bardzo lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się takie płaszcze ♥
    piękne zdjęcia ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, ja myslalam ze to jakas modelka na tych zdj a to Ty.. *_*
    Pięknie :) Bardzo podoba mi się Twój blog i posty.
    pozdrawiam - Asia.

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Myslalam, ze to jakas modelka na tych zdj a to Ty..wow ! *_*
    Fajny blog, bede wpadac :)

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dowód na to, że proste zestawy są zawsze najlepsze ;))
    Rewelacja. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz, płaszczyk bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey doll ur so pretty.. thnks for leaving a comment on my blog.... wud u like to follow each other...

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski plaszcz i buty :) Swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz wspaniale, ten płaszcz naprawdę ma coś w sobie, poza tym ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. NA takie butki choruję już ładny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna stylizacja , też mam taki płaszczyk :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny look ;) Bardzo podobają mi się tak podwinięte spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. lovely shoes and coat :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny outfit ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I like your look... It's cool*)

    Go and visit my blog too
    http://beautyblog133.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zawsze stylowo i z klasą :)
    super dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne zdjęcie : )!
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  38. Love this casual chic outfit!

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny zestaw! :)
    widzę ładny t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja także postawiłam na beżowy płaszczyk ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja wole ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz zachwycająco ! :)
    nie oglądałam tego filmu, choć wiele już o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne klasyczna stylizacja i idealne szpilki *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. widziałam wywiad z Wami w snobka.pl macie fajnego bloga :)
    pozdrawiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylizacja bez zarzutu. Bardzo w moim stylu. Prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell